Plantur 39

Suodata
Rajaa:
Ominaisuudet
Käyttäjä
Aseta nousevaan järjestykseen
  1. Plantur 39 fytokofeiinihoitoneste 200 ml
    Arvio:
    89%
    18,10 €
  2. Plantur 39 ruskea sävyttävä 250 ml fytokofeiinishampoo
    Arvio:
    93%
    18,10 €
  3. Plantur 39 fytokofeiinishampoo 250 ml ohuet ja hauraat hiukset
    Arvio:
    93%
    18,10 €
  4. Plantur 39 ruskea sävyttävä 150 ml hoitoaine
    Arvio:
    88%
    17,50 €
  5. Plantur 39 fytokofeiinishampoo 250 ml värjätyt ja rasittuneet hiukset
    Arvio:
    93%
    18,10 €
  6. Plantur 39 vaalea fytokofeiiinishampoo 250 ml sävyttävä
    Arvio:
    88%
    18,10 €
  7. Plantur 39 hoitoaine 150 ml värjätyt ja käsitellyt hiukset
    Arvio:
    90%
    17,50 €
  8. Plantur 39 vaalea sävyttävä hoitoaine 150 ml
    Arvio:
    100%
    17,50 €
  9. Plantur 39 Kosteuttava hoitosuihke 125 ml
    Arvio:
    100%
    12,95 €
  10. Plantur 39 hiuspohjaa ravitseva kapseli 60 kpl
    Arvio:
    80%
    28,00 €
  11. Plantur 39 Anti-Grey Effect shampoo 200 ml
    22,70 €
Aseta nousevaan järjestykseen

Plantur 39 -tuotteet on kehitetty ehkäisemään ennenaikaista hiustenlähtöä

Plantur 39 -tuotteet on kehitetty ennenaikaista hiustenlähtöä vastaan. Tuotteet tukevat terveitä hiuksia, hiusten kasvua ja hiusten hyvinvointia erityisesti yli 40-vuotiaille.

Plantur 39 -tuotteet päivittäiseen käyttöön

Plantur 39 -tuotelinja sisältää kaksi shampoota sekä hoitonesteen, jota on tarkoitus käyttää niinä päivinä, jolloin hiustenpesu ei ole tarpeen. Lisäksi linjaa täydentää hiuksia hoitava huuhtelubalsami sekä sisäisesti nautittavat ravintolisäkapselit.

Plantur 39 Sävyttävä -tuotteet on kehitetty häivyttämään ensimmäisiä harmaita, juurikasvua tai epämieluisaa keltaisuutta. Tuotelinjasta löydät väripigmenttejä sisältävät tuotteet vaaleille ja ruskeille hiuksille. Hoitoneste puolestaan vilkastuttaa päänahan verenkiertoa ja näin elvyttää hiusta ja ehkäisee hiusten ohenemista.

Sisäisesti nautittavat ravintolisäkapselit sisältävät muun muassa biotiinia ja sinkkiä. Tuote tukee hiusten hyvinvointia ja se on kehitetty erityisesti ohentuneille ja haurastuneille hiuksille.

Parhaan lopputuloksen saat käyttämällä sekä shampoota että hoitoainetta, jolloin lopputuloksena ovat kiiltävät ja hyvinvoivat hiukset.

Taustalla pitkäaikainen tutkimustyö

Etenkin miesten, ja sittemmin myös naisten hiustenlähtöä on Saksassa tutkittu jo pitkään. Saksassa hiustutkimuksen pioneerina tunnettu tutkija ja tiedemies Adolf Klenk kehitti fytokofeiiniyhdisteen 2000-luvun alussa. Sen jälkeen tutkimukset ovat antaneet viitteitä siitä, että yhdiste auttaa ehkäisemään ennenaikaista hiustenlähtöä.

Plantur 39 -tuotesarja syntyi tämän fytokofeiiniyhdisteen pohjalta vuonna 2015. Tuotesarja tukee hiusten luonnollista kasvua ja tuuheutta ja sen on kehittänyt saksalainen Dr. Wolff -tutkimusosasto yhteistyössä yliopistollisten ihotautiklinikoiden kanssa.

Tutkimukset antavat viitteitä, että fytokofeiiniyhdiste saavuttaa hiusjuuren ja voi auttaa ennaltaehkäisemään ennenaikaista hiustenlähtöä. Näin fytokofeiiniyhdiste voi auttaa päivittäin käytettynä suojaamaan hiusjuuria ja tukea hiusten hyvinvointia erityisesti yli 40-vuotiailla.

Tuotteen aktivoiva kofeiini vaikuttaa muutamassa minuutissa imeytymällä hiusjuureen. Yhdisteet suojaavat ja aktivoivat hiusjuuria ja siten ne voivat ehkäistä ennenaikaista hiustenlähtöä, kun niitä käytetään säännöllisesti. Fytokofeiini ei ole lääke vaan kosmeettinen tuote, jota annostellaan paikallisesti hiuspohjaan. Näin ollen ei ole myöskään syytä pelätä, että siitä voisi saada yliannostusta.

Dr. Wolff on kehittänyt innovaatioita jo yli sata vuotta

Saksalainen Dr. Wolff on tehnyt työtä innovaatioiden ja tutkimuksen parissa pitkään. Yrityksen perustaja Dr. August Wolff oli arvostettu asiantuntija ihon- ja hiustenhoitoon liittyvissä kysymyksissä.

Yritys kiinnittää erityistä huomiota raaka-aineiden puhtauteen, ainesosien valintaan ja tuotteiden vaikutusmekanismeihin. Dr. Wolff jatkaa yhä edelleen yhteistyötä tunnettujen yliopistojen ja tiedemiesten kanssa. Se aikoo myös tulevaisuudessa hyödyntää uusia teknologioita tuotteidensa ja tuotesarjojensa optimoimiseen ja kehittämiseen.